دانلود کتاب پناهگاه مسلمان سعید بن علی بن وهف القحطانی (PDF)


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۷ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
1 مگابایت
تعداد صفحات
133 صفحه
تعداد بازدید
18 بازدید
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب پناهگاه مسلمان سعید بن علی بن وهف القحطانی (PDF) با بهترین کیفیت توسط سایت جزوه یک گردآوری شده است.مؤلف در مورد این کتاب اظهار داشته است که: «کتاب پناهگاه مسلمان خلاصه ای است از کتاب- الذکر و الدعاء و العلاج و الرقی من الکتاب و السنه- برای اینکه جابجا کردنش در مسافرت ها سبک باشد، بخش اذکار آن را خلاصه نمودم و به نگاشتن متن ذکر و درج یک دو مصدر از مصادری که در اصل کتاب ذکر شده اکتفا کردم».

ب دون شک، آرامش دل و اطمینان خاطر، بخش بزرگی از سعادت هر انسان است. اگر بگوئیم آرامش دل همان سعادت بزرگ است، چیز گزافی نگفته ایم، خداوند متعال در قرآن کریم، یاد خود را سبب آرامش دل معرفی کرده و در سوره ی رعد آیه ی ۲۸ می فرماید : «الا بذکر اللّه تطمئن القلوب».

سعادت و خوشبختی انسان همواره در معرض تهدیداتی چون درد و رنج، حزن و غم و دشمنانی از جن و انس قرار دارد. یکی از عوامل حفظ انسان در برابر تهدیدات، پناه بردن به خدای عزوجل با توسل به اذکار و دعاهائی است که رسول اللّه صلّی اللّه علیه وسلّم آن را برای اوقات و حالات معینی تعیین فرموده است.سایت جزوه یک شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکند.

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.