دانلود کتاب لالایی کیم توی (PDF)


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۶ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
8 مگابایت
تعداد صفحات
250 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
14 بازدید
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب لالایی کیم توی (PDF) با بهترین کیفیت توسط سایت جزوه یک گردآوری شده است.عنوان اصلی رمان لالایی، «رو» است که در زبان ویتنامی به معنی رمان لالایی است و در فرانسوی، معنای رودی کوچک و همچنین، جریانی از اشک، خون و پول را به ذهن متبادر می کند. رمان لالایی، نوشته ی کیم توی، اثری ادبی و درخشان است:

جریان زندگی بر روی جزر و مد های اضطراب و آشفتگی و کرانه های آرامش و آسودگی. این رمان با توصیفات واضح و روشن، دقت ریزبینانه و لطافت طبع کنایه آمیز خود، مخاطب را رهسپار سفری فراموش نشدنی می کند که از خانه های مجلل و باشکوه شهر سایگون شروع شده و در کمپی پرازدحام و گل آلود برای پناه جویان در مالزی، و بعد از آن، در زندگی ای جدید در ایالت کبک ادامه می یابد.

شخصیت دختر جوان رمان لالایی، در کبک، آغوش باز جامعه ای جدید را حس کرده و تلاش می کند تا بخشی از رویای آمریکایی باشد. اما در بزرگسالی، زندگی روی بی رحم خود را دوباره به او نشان می دهد: او که حالا مادر دو پسر است، باید با بیماری اوتیسم فرزند کوچکترش مواجه شود. رمان لالایی، با حرکتی پیوسته از گذشته به حال و از تاریخ به خاطرات، به زندگی با همه ی عجایبش ارج می نهد: لحظات زیبا و احساسی، سنگدلی و اندوه، آسودگی و موقعیت های طنزآمیز.سایت جزوه یک شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می کند.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.