دانلود کتاب همه ی خوبی هایت کالین هوور (PDF)


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۶ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
17 مگابایت
تعداد صفحات
188 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
14 بازدید
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب همه ی خوبی هایت کالین هوور (PDF) با بهترین کیفیت توسط سایت جزوه یک گردآوری شده است.«همه خوبی‌هایت» رمانی نوشته کالین هوور، نویسنده کتاب‌های پرفروش «ما تمامش می‌کنیم» و «اسیر سرنوشت» به انتخاب نیویورک تایمز است. کالین هور سه سال پیاپی توانست جایزه بهترین نویسنده از دیدگاه خوانندگان را کسب کند. او در داستان‌هایش همه عواطف و احساسات شما را درگیر می‌کند و «همه خوبی‌هایت» را هم با همین سبک و همین‌قدر هنرمندانه نوشته است. این اثر یک داستان تاثیرگذار درباره زوجی است که آینده آنها به وعده‌های گذشته‌شان بستگی دارد. کین و گراهام به طور تصادفی در مکانی غیر متعارَف با هم آشنا می‌شوند. پشت در آپارتمان اتان، نامزد کین، در حالی که نامزد گراهام، به اسم ساشا درون آپارتمان او است.

گراهام موضوع ایستادنش پشت در آپارتمان اتان را برای کین می‌گوید، ابتدا قضیه برای کین غیر قابل باور است اما پس از یک ساعت انتظار و صحبت بیشتر با گراهام و در نهایت روبه‌رو شدن با خیانت‌کاران، شکی برایش باقی نمی‌ماند. اما در این مدت اتفاق تازه‌ای رخ داده است. رابطه‌ای گسسته و رابطه جدیدی شکل گرفته است.

رابطه‌ای که در زمان دچار رخوت می‌شود و ما در فصل‌های کتاب به طور یک درمیان روند شکل‌گیری و پیشروی این رابطه را مرور می‌کنیم. رابطه‌ای که تا مرز فروپاشی می‌رود و بعد مانند آتش زیر خاکستر جان می‌گیرد. کالین هور در این داستان عاشقانه تاکید کرده است قدرت بی‌پایان عشق همیشه ناجی وعده‌داده شده به انسان است.سایت جزوه یک شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می کند.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.