دانلود کتاب سه مرد در برف اریش کستنر (PDF)


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۶ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
1 مگابایت
تعداد صفحات
98 صفحه
تعداد بازدید
16 بازدید
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب سه مرد در برف اریش کستنر (PDF) با بهترین کیفیت توسط سایت جزوه یک گردآوری شده است.اریش کستنر (۱۹۷۴- ۱۸۹۹) از داستان‌ نویسان برجسته آلمانی است که به واسطه طنزی پرمفهوم و قلمی نزدیک به زبان مردم، در کشور خود محبوبیتی خاص دارد.

وی در مقام ادیبی اخلاق گرا بیش از همه کودکان و نوجوانان را مخاطب آثار خود قرار می‌دهد. رمان دلنشین او «سه نفر در برف» به موضوعی می‌پردازد که در ادبیات جهان همیشه تازه است. و آن اینکه جامه اگر آلوده رنگ و دریا باشد آدم‌ها ارزش یکدیگر را بر اساس ظاهر می‌سنجند.

در این رمان، این بار مردی ثروتمند اما ظریف و نکته‌سنج، از محیط اشرافی خود در برلین، پایتخت پرزرق و برق آلمان، به سفری پرحادثه می‌رود و در پی زنجیره‌ای از سوءتفاهم که طی آن آدم‌ها همدیگر را اشتباه می‌گیرند، فرصت می‌یابد امتحان کند آیا از اطرافیانش هستند کسانی که به راستیت «تن آدمی را به جان آدمی شریف» بدانند و عزت و احترام خود را تنها نصیب «آستین نو» نکنند. این رمان پرحادثه و شاداب تاکنون مبنای چندین فیلم سینمایی، قصه رادیویی و نمایشنامه قرار گرفته است. سایت جزوه یک شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکند.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.