دانلود کتاب قانون پنجاهم رابرت گرین (PDF)


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۹ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
21 مگابایت
تعداد صفحات
224 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
56 بازدید
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب قانون پنجاهم رابرت گرین (PDF) با بهترین کیفیت توسط سایت جزوه یک گردآوری شده است. قانون پنجاهم کتابی پرفروش در نیویورک تایمز در مورد استراتژی و بی باکی است که با همکاری رپر فیفتی سنت و نویسنده رابرت گرین نوشته شده است. این کتاب یک گزارش نیمه اتوبیوگرافی است که در مورد ظهور فیفتی سنت هم به عنوان جوان شلوغ شهری جوان و هم به عنوان یک نوازنده تازه کار و موفق با درس ها و حکایاتی از چهره های تاریخی مانند آبراهام لینکلن ، سان تزو ، سقراط ، ناپلئون ، مالکوم ایکس و … جیمز بالدوین است.

هر یک از ۱۰ فصل کتاب یک جنبه از بی باکی را توضیح می دهد و با بیان اینکه چگونه فیفتی سنت این فلسفه ی بی باک را در Southside Queens آموخته است ، آغاز می شود. قانون پنجاهم نتیجه ی دوستی و تحسین متقابل بین فیفتی سنت و رابرت گرین بود. کتاب گرین با عنوان «۴۸ قانون قدرت» که مدتهاست در جهان هیپ هاپ جزء اصلی ترین چیزها محسوب می شود ، مورد توجه فیفتی سنت قرار گرفت و از مدیر خود خواست تا جلساتی را با گرین ترتیب دهد.

گرین گفت که او از شخصیت فیفتی سنت شگفت زده شده و تحت تأثیر “آرامش ذن مانند” او قرار گرفته است. این دو شروع به کار بر روی یک پروژه ی کتاب کردند که دو جهان آنها را با هم ترکیب کند. طبق گفته گرین ، فیفتی سنت نمونه ای است از آنچه ماکیاولی شاهزاده جدید نامید ، رهبری که در زمان آشوب و آشفتگی ظهور می کند و قوانین را بازنویسی می کند. سایت جزوه یک شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکند.

فهرست مطالب کتاب قانون پنجاهم رابرت گرین :

درباره نویسندگان

پیشگفتار

مقدمه

فصل ۱- مسائل را آن‌طور که هستند، ببینید: واقع‌گرایی عمیق 

فصل ۲- همه‌چیز را از آنِ خود کنید: خوداتکایی

فصل ۳- شرنگ را عسل کنید: فرصت‌طلبی 

فصل ۴- به حرکت ادامه دهید: شتاب محاسبه‌شده

و…

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.