دانلود کتاب تربیت بدون فریاد هال ادوارد رانکل 🎧


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۷ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
mp3
حجم فایل
هر قسمت 7 مگابایت
تعداد صفحات
14 قسمت
دسته بندی
تعداد بازدید
33 بازدید
۲۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب تربیت بدون فریاد هال ادوارد رانکل 🎧: با بهترین کیفیت توسط سایت جزوه یک گردآوری شده است. کتاب تربیت بدون فریاد نوشته‌ی هال ادوارد رانکل کتابی تربیتی با رعایت اصل حفظ خونسردی سعی در آرام کردن دنیا و تربیت بدون فریاد دارد. نویسنده اعتقاد دارد با پیاده کردن اصول اول یعنی حفظ خونسردی روابط میان والدین و فرزندان به شدت تغییر کرده و سرشار از شادی، همکاری، توازن و احترام متقابل خواهد شد. سایت جزوه یک شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکند.

با گسترش علم و تنوع در نحوه آموزش و تربیت فرزندان نیاز روزافزون به اصول تربیتی صحیح احساس می‌شود. لذا والدین برای تطابق خود با بهترین نیاز‌های فرزندان و بهترین اصول تربیتی نیاز به مطالعه بیشتر و به روز تر دارند. کتاب تربیت بدون فریاد یکی از این کتاب‌هاست که با دعوت والدین به آرامش و حفظ خونسردی سعی در کنترل امور و تربیت صحیح دارد.

کتاب تربیت بدن فریاد برای تمام مادران و پدرانی که سعی در تربیت فرزندانی خودکفا و مسئول دارند همچنین روانشناسان اصول تربیتی و روانشناسانی که در امر خانواده درمانی تلاش می‌کنند مناسب بوده و پیشنهاد می‌شود. همچنین این کتاب می‌تواند هدیه‌ای بسیار مناسب برای افرادی باشد که سعی دارند روابط میان دوستان و فرزندانشان را تقویت کنند.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.