دانلود کتاب هنر عشق ورزیدن اریک فروم صوتی🎧


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۶ مرداد ۱۴۰۳
نوع فایل
MP3
حجم فایل
هرقسمت 4 مگابایت
تعداد صفحات
13 قسمت
تعداد بازدید
20 بازدید
۴۰,۰۰۰ تومان

دانلودکتاب هنر عشق ورزیدن اریک فروم صوتی 🎧: با بهترین کیفیت توسط سایت جزوه یک گردآوری شده است.کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن نوشته‌ی اریک فروم، راهکارها و دستورالعمل‌های ویژه‌ای جهت عشق ورزیدن به یکدیگر ارائه می‌کند و به شما نشان می‌دهد که انسان‌ها با عشق، معنا و مفهوم پیدا می‌کنند و عشق لازمه‌ی وجود هر انسانی است. سایت جزوه یک شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکند.

اریک فروم (Erich Fromm) در کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن (The Art Of Loving) از چگونگی و چرایی عشق ورزیدن سخن می‌گوید و بیان می‌کند که عشق حسی دل‌نشین و خاص است که وجود انسان در عالم به آن پیوند خورده و هستی و وجود انسان‌ها تنها با عشق حقیقی است که معنا و و مفهوم پیدا می‌کند.

در حقیقت اریک فروم پنجره‌ی تازه‌ای از عشق را برای انسان‌ها باز می‌کند و درک متفاوتی از عشق به آن‌ها ارائه می‌دهد. کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن می‌خواهد شما را قانع کند که باید با جدیت بسیار براى تکامل و رشد شخصیت خود تلاش کنید تا به نتیجه‌ای سازنده‌ برسید، در غیر این صورت تلاش‌های شما برای ابراز عشق و علاقه بی‌نتیجه می‌ماند.

یعنی اگر قدرت و توانایی عشق ورزیدن به همسایه، انسانیتِ راستین و… را نداشته باشید نمی‌توانید به رضایت‌مندی در عشق دست یابید. در فرهنگی که این ویژگی‌ها در آن کمیاب هستند، رسیدن به توانایی عشق ورزیدن نیز امری نادر خواهد بود. 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.