دانلود کتاب ثروتمندترین مرد بابل جرج کلایسون صوتی🎧


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۶ مرداد ۱۴۰۳
نوع فایل
MP3
حجم فایل
هر قسمت 5 مگابایت
تعداد صفحات
44 قسمت
تعداد بازدید
16 بازدید
۴۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب ثروتمندترین مرد بابل جرج کلایسون صوتی 🎧: با بهترین کیفیت توسط سایت جزوه یک گردآوری شده است.برنامه‌ریزی یکی از ارکان مهم موفقیت و دستیابی به اهداف و آرزوها است. عدم حضور یک روش منسجم و عملی افراد را در این مسیر با شکست مواجهه می‌کند. در این مسیر بهتر است از برنامه‌ ریزی‌هایی که بارها استفاده شده‌اند و افراد موفق آن‌ها را تائید می‌کنند، استفاده شود.

کتاب «ثروتمندترین مرد بابل» اثر «جورج سیموئل کلاسون» برنامه‌ای مدونی در خصوص موفقیت مالی ارائه می‌دهد که از دیرباز مورد استفاده قرار می‌گرفته است و محدود به هیچ زمان و مکانی نیست.سایت جزوه یک شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکند.

کتاب «ثروتمندترین مرد بابل» The Richest Man in Babylon اثر «جورج سیموئل کلاسون» در سال ۱۹۲۷ منتشر شد. این کتاب حاصل سال‌ها تلاش و مجموعه‌ای از جزوات این نویسنده‌ درزمینه‌ی مدیریت مالی و موفقیت است که براساس داستان‌های کهن شهر بابل نگاشته شده است.

شهر قدیمی بابل درگذشته یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان بوده و شهرت جهانی داشته است. «جورج سیموئل کلاسون» براساس پیشینه‌ی این شهر و روایت‌های نقل شده از آن دوران این کتاب را نوشته و حکایت‌های ماندگار و کاربردی که محدود به زمان قدیم نیست را گردآوری کرده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.