دانلود کتاب مرگ خوش آلبر کامو صوتی🎧


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۶ مرداد ۱۴۰۳
نوع فایل
MP3
حجم فایل
هرقسمت 28 مگابایت
تعداد صفحات
16 قسمت
تعداد بازدید
24 بازدید
۴۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب مرگ خوش آلبر کامو صوتی 🎧: با بهترین کیفیت توسط سایت جزوه یک گردآوری شده است.تاب حلوای انگشت پیچ از سیروس علی نژاد مجموعه ای از خاطرات و گپ و گفت های شاعر و مترجم نامدار ایرانی، نجف دریابندری، با صفدر تقی زاده، نویسنده و روزنامه نگار، است.

اگر به دنبال رمانی خواندنی و جذاب هستید که به شما اطلاعات زیادی درباره ی زندگی و اندیشه های یکی از مهم ترین شخصیت های ادبی ایران بدهد، کتاب حلوای انگشت از سیروس علی نژاد را به شما پیشنهاد می کنم.سایت جزوه یک شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکند.

قهرمان داستان مورسو، کارمند الجزایری است که از سرنوشت خود در زندگی خسته شده است. او مرد کهن‌سالی با نام زاگرو (Zagreus) را ملاقات می‌کند که او را کشته و از وی دزدی می‌کند. پول مورسو را از زندگی همراه با مشقت کارمندی می‌رهاند و او زندگی در سفر را آغاز می‌کند.

او ناراضی به الجزیره بازمی‌گردد تا زندگی لذت جویانه‌ای با سه دختر جوان داشته باشد. هر چند زندگی باز هم در خشنودسازی او شکست می‌خورد. در نهایت او خلوت را برمی‌گزیند و خوشحالی را کشف می‌کند که در مسیر آن به بیماری پایانی رسیده و با مرگی خوش از دنیا می‌رود. 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.