دانلود کتاب عشق در زمان وبا گابریل گارسیا مارکز صوتی🎧


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۶ مرداد ۱۴۰۳
نوع فایل
MP3
حجم فایل
هرقسمت 15 مگابایت
تعداد صفحات
28 قسمت
تعداد بازدید
19 بازدید
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب عشق در زمان وبا گابریل گارسیا مارکز صوتی 🎧: با بهترین کیفیت توسط سایت جزوه یک گردآوری شده است.در کتاب عشق در زمان وبا ، شاهکار نابغه‌ی ادبیات جهان، گابریل گارسیا مارکز، ماجرای یک مثلث عشقی را می‌خوانید که یک طرف آن دختر جوانی به نام «فرمینا داثا» و دو سوی دیگر آن «فلورنتینو آریثا» و دکتر «اوربینو» هستند که دلباخته‌ی این دختر شده‌اند.

باید دید کدام‌یک در این رقابت عاشقانه پیروز خواهند شد و آیا ممکن است سرنوشت، زندگی با هر دوی آن‌ها را برای فرمینا رقم بزند! اثر پیش‌رو جایزه‌ی Audio را در سال ۱۹۸۸ برای نویسنده‌اش به ارمغان آورده است.سایت جزوه یک شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکند.

فلورنتینوی جوان که در کودکی پدر خود را از دست داده و با مادرش زندگی می‌کند، برای امرار معاش در تلگراف‌خانه‌‌ی شهر مشغول به کار می‌شود. درست وقتی که قصد دارد تلگراف یکی از اهالی شهر را به منزلش ببرد، با دختر زیبای صاحب‌خانه روبه‌رو می‌شود که فرمینا نام دارد.

از همین لحظه عشق او به فرمینا آغاز شده و تا سال‌ها بعد نیز، ذره‌ای از عشقش نسبت به او کاسته نمی‌شود. از سوی دیگر، فرمینا نیز که مادرش را از دست داده و همراه پدر و عمه‌ی خود زندگی می‌کند، عاشق این جوانک نحیف می‌شود. 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.